Tyle tylko, że na początek nie tak ambitny. Teraz wystarczy mi tylko wjazd koszulek na scenę, ich obrót. Wykorzystam do tego celu obiekt koszulek z repozytorium C4D R20 Studio (taką Cinemę posiadam). Może zrobię upgrade do R23, ale na teraz muszę szybko ogarnąć temat w R20.
Chcę osiągnąć bezwładność materiału na dolnych obrzeżach koszulki i na rękawach. Pozostała część powinna być raczej stabilna. Myślałem o Jiggle Deformer i mapie wierzchołków. Pierwotnie chciałem skrzystać z symulacji tkaniny w Cinemie, ale nie mam do czego przyczepić tej koszulki, aby ją pociągnąć na scenę i obracać...
Drugi etap prac zakłada użycie MIXAMO w R20 (eksport modelu mężczyzny z biblioteki R20 Studio do MIXAMO, tam nałożenie ruchu i powrót do Cinemy). W Cinemie koszulka dostałaby tag fizyki tkaniny, ukryłbym model mężczyzny i zobaczył, czy uda mi się osiągnąć efekt jak na filmie powyżej. Koszulke musiałbym zrobić od nowa już korzystając z mechanizmu tkaniny Cinemy.
Dobrze teoretyzuję, czy są jakieś prostsze metody?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum