Wysłany: 2018-09-07, 16:18 Twarz w twarzy i idealne kwadraciki.
Siema,
Robię coś na pierwowzór klawiatury i chciałbym "wydrążyć" lub "wypchnać" klawisz z mojego modelu.
do tej pory robiłem selekcje Nożem -> wyciągałem przyszły przycisk Extrude tool'em. Ale wiem, że nie jest to idealny sposób bo:
A) Długo to idzie (czasochłonne)
B) Są krzywe linie
Jak zrobić takie "kwadraciki", które później mogę wypchnąć z swojego modelu? Czy istnieją łatwiejsze lub szybsze sposoby?
1) Robisz jeden klawisz i klonujesz go Mograph Clonerem
2) Robisz te klawisze splinem i extrudeNurbs
3) Robisz sobie ciecia nozem, potem zaznaczasz wszystkie kwadraty odznaczasz preserve groups w narzedziu extrude i ektrudujesz wszystkie na raz.
Dodatkowo jesli chcesz miec rowne ciecia nozem nacisnij shift kiedy ciagniesz linie ciecia, ewentualnie uzywaj opcji plane w nozu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum