CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
GPU rendering C4D R19
Autor Wiadomość
medwed 
http://klucznik.net/


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1326
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-06-28, 23:18   GPU rendering C4D R19

Sądząc po tych dwóch info r19 niebawem :)

Radeon ProRender (ma działać tez pod NVIDIA) Z 2016go - On the latter point, if Maxon follows its usual annual release cycle, we’d expect ProRender to make its first appearance within Cinema 4D R19 next year. http://www.cgchannel.com/...-for-cinema-4d/

A tu wzmianka o R19.004 ;) http://furryball.aaa-stud...quirements.html
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-29, 09:48   

Nie skorzystam, ale pewnie spora liczba osób będzie zadowolona :)
[ja czekam z nadziejami na nowe narzędzia do UV w R19 ]
_________________
...
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1326
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-07-31, 14:26   

Lipa z UV :( https://www.maxon.net/en/...se-19/overview/


+ There's been a few enhancements to the UV workflow - the Coordinate Manager supports UVs now and you can convert between point, polygon and UV selections, plus some better selection tools. We'll be detailing these on Cineversity with a separate quicktip video (probably next week)
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
  
 
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-31, 15:59   

Szkoda liczyłem, że coś dadzą. Przyznam, że z tej aktualizacji to za dużo rzeczy dla mnie nie ma. Jedyne co jest jakimś światełkiem, to te przybudowywanie cora, może w R20 doczekamy się soczystego update'tu.
_________________
...
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1326
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-07-31, 19:16   

Oby w R20. Pierdoły dodali ...taka multiplatforma.Wszystkiego po trochu bez dopracowania.Dla mnie też oczekiwania prysły
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-31, 19:21   

Ale chyba i tak opłaca się MSA brać, z tego co pamiętam, taniej wziąć MSA co roku niż później upgrade wykupywać.
_________________
...
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1326
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-07-31, 23:23   

Kto kupi 18 , 19 za free (ciekawe co z tymi którzy maja juz 18) http://augustspecial.maxon3d.com/
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-01, 11:18   

Nie no, to tak jak zwykle. Jak kupisz w sierpniu to masz we wrześniu nową wersję, bo kto niby by kupował teraz jakby nie było opcji na nową? Wszyscy by czekali do września. Zasadniczo to chyba najtaniej MSA (dodatkowo od paru lat pakiet roczny na cineversity dorzucają, a tam kilka ciekawych pluginów się trafi). Klasycznie, będę prosił w firmie o wykupienie kolejnego MSA, choć akurat w tym roku to wyjątkowo biednie dla mnie tym razem.

Ciekawe co zmieni ten nowy modeling core. Często mam problemy przy snapowaniu przy krawędziach pod kątem. Cinema nie potrafi prawidłowo ustawić Axisa, może teraz będzie to działało lepiej?
_________________
...
 
 
 
tevenet 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-08-01, 14:39   

No słabo ten update wygląda... Ciągle się udupiają w te update'y dla viewportów jak i tak sporo ludzi siedzi już na innych silnikach.
 
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-01, 15:17   

Też mnie to zastanawia. Większość i tak korzysta z zewnętrznych silników i nie skorzystają z nowych rozwiązań.
_________________
...
 
 
 
Sssak 


Pomógł: 35 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1533
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2017-08-16, 00:56   

hehe a mi chodzi po głowie właśnie powrót do cinemowego rendera. W sumie to już zapomniałem jak właściwie go używać.
_________________
http://www.pszenicznyterier.fora.pl Najbardziej pszeniczne pszeniczniaki świata
 
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 842
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-16, 13:22   

Pytanie tylko którego: Advance Render, Physical Render, ProRender? ;)
_________________
...
  
 
 
 
Sssak 


Pomógł: 35 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1533
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2017-08-16, 22:33   

Myślałem o Advance Render. Efekty są zadowalające, a wszystko zapewne chodzi bardzo stabilnie. Vray mnie po prostu zniechęca do siebie ciągłymi zwiechami.
_________________
http://www.pszenicznyterier.fora.pl Najbardziej pszeniczne pszeniczniaki świata
 
 
 
tevenet 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-08-17, 08:48   

Sssak, a mówisz o Vray 1,9 czy 3,3? Bo ja zauważyłem zdecydowaną poprawę stabilności w nowej wersji.
 
 
 
Sssak 


Pomógł: 35 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1533
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: Wczoraj 1:02   

Mówię o wszystkich wersjach. Ja mam wciąż 1.9 bo 3 wieszała się na potęgę
_________________
http://www.pszenicznyterier.fora.pl Najbardziej pszeniczne pszeniczniaki świata
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group