Pomógł: 62 razy Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1383 Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-05-20, 00:50 Jak sie pozbyć tego badziewia
Hej.Znacie jakiś patent jak pozbyć się tego zbrylenia jak po lewej ? Robi mi się tak niekiedy. Mogę użyć subdevide w sculpt,cie i ręcznie prasować Smooth,em (da się automatycznie całość ?) ale to za dużo pracy.
Pomógł: 62 razy Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1383 Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-05-20, 11:24
Nie,C4D ale szukając rozwiązania (Hm, nie wiem jak to nazwać po Ang. triangulate?) znalazłem to a szybciej mi było zamieścić niż zapodawać screeny ....Dodam że często tak się dzieje po otwarciu .OBJ w zBrushu
Pomógł: 62 razy Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 1383 Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-05-22, 11:50
Siatki są ok. Szukam przyczyny.Tak jak pisałem występuje to niekiedy.Często w c4d jest ok jednak po eksporcie .obj do zBrusha juz nie (Możliwe że w zBrushu jest coś skopane) w c4d np. gdy użyję pluginu SuperVoxels albo VDBFusion już robi się kaszana.
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Kwi 2003 Posty: 1471 Skąd: Niemcy
Wysłany: 2017-05-23, 05:53
Ndru no cos ty? Medwed jest za starym wyjadaczem by nie znal taga "phong". Choc musze przyznac, ze faktycznie wyglada na jego brak.
Medwed sprobuj zaznaczyc wszystkie punkty siatki, prawy guzik myszki i "optimize".
Kliknij w phongu żeby był bez limitu. Jak nie zadziała to wejdź w tryb krawędzi, zaznacz wszystkie, kliknij prawym i wybierz coś w stylu wyczyść przecięcia phong albo clear phong.
_________________ Ge Force GTX 970, Intel i7-5820K, 16 GB RAM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum