CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
VrayforC4D 3.4
Autor Wiadomość
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-22, 18:45   

Hmm... pobawiłem się nim trochę i strasznie się wiesza. Zupełnie do pracy się nie nadaje. Fakt jest szybszy ale bez poprawy stabilności nie ma co go ruszać. Przypomina mi współczesne gry na PC, które kupione w dniu premiery przez 1-2 miesiące nie nadają się do grania z powodu błedów :/ A mówimy o programie za 4 tys. o.O

Może jednak kiedyś Chaos Group przejmie to od Laublab, bo szkoda trochę programu...

Edit: Właśnie widziałem zapowiedź 3.5 Bety pod Maxa. Ciekawe co z wersją na Cineme.
_________________
...
  
 
 
 
Hagall 


Wiek: 37
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 226
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-28, 11:52   

makak_ napisał/a:
Może jednak kiedyś Chaos Group przejmie to od Laublab, bo szkoda trochę programu...
Edit: Właśnie widziałem zapowiedź 3.5 Bety pod Maxa. Ciekawe co z wersją na Cineme.


Wydaje mi sie że juz to zrobili tyle że Stefcio jest w teamie i ma jakieś tam udziały że to ogarnia. Na stronie chaosu jest z resztą możliwość zakupu Vraya pod cinemę.
 
 
 
Rysiek1279 


Wiek: 51
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 195
Skąd: SJZ
Wysłany: 2016-12-31, 15:20   

W tej chwili można zanabyć (pierwszego) V-Ray'a v3.4 za 790E lub Up'a za 325E.
Warto (z uwagi na szybkość i same modyfikacje silnika) tylko trzeba sobie zdawać sprawę z faktu iż wiele dodatków (plugin'ów, skryptów,...) z nim nie funkcjonuje bądź wymagają dodatkowych zabiegów. Dowiedziałem się też iż z wersjami poniżej R18(zaktualizowanej do 18.028) działa fikuśnie.

Ciekawa alternatywa rysuje się na horyzoncie (o czym wspominał kol. "makak"):

http://www.cgchannel.com/...-for-cinema-4d/
https://www.maxon.net/en/...e-of-rendering/

Może w końcu doczekamy się R19 z wbudowanym silnikiem obsługującym GPU...

MAX'iarze oczywiście już mogą cieszyć mordki :) :

https://www.youtube.com/watch?v=OyR2QF1gWx4
  
 
 
 
Hagall 


Wiek: 37
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 226
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-01-03, 09:25   

Rysiek nie idzie nadążyć za tymi nowymi silnikami. Tylko jak człowiek usiądzie i zacznie się nimi bawić to po pewnym czasie emocje opadają i puka jedna myśl " kiedy ja teraz poprzerabiam te wszystkie biblioteki, materiały ect. pod dany silnik ? " :D
 
 
 
Rysiek1279 


Wiek: 51
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 195
Skąd: SJZ
Wysłany: 2017-01-03, 14:54   

Już samo "wyczucie" danego silnika i opcji trochę czasu zajmuje. Nawet jeśli mają podobne parametry realizują je zupełnie odmiennie. A materiały... Faktem jest iż wszelakie konwertery są... a jakoby ich nie było :) . Nawet jeśli czynią dzieło to robią to fatalnie i to nie z winy programistów, po prostu, to jest nie do zrobienia tak by było idealnie (z uwagi na same silniki). Kiedyś gromadziłem tony materiałów ale jak przyszło co do czego to i tak w zasadzie potrzebowałem tylko paru podstawowych szkiców (metal, szkło, plastik, sss,...) a resztę dodawałem ręcznie. Tekstur to trzeba mieć na kopy :) ale gotowych materiałów... Myślę że spokojnie można o nich zapomnieć. Ważne by mieć same podstawy pod ręką aby nie klepać wszystkiego od zera (a takowe, w paru silnikach, już są).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group