CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
VrayforC4D 3.4
Autor Wiadomość
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-14, 19:57   VrayforC4D 3.4

Jak w temacie, w końcu wydali:

http://www.vrayforc4d.net...d-3-4-released/
_________________
...
 
 
 
Scaurus 


Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 1457
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2016-12-15, 06:55   

kurcze.. no po prostu nie wierze :)
Stefan chyba kiedys pisal ze wyjdzie w pazdzierniku... zeszlego roku. I juz jest? Tak szybko??? :D
 
 
 
tevenet 

Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 94
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-15, 07:46   

No ja już na nim pracuję od pewnego czasu. Co mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem to na pewno jest szybszy i sampling jest znacznie mniej skomplikowany. Na automacie wszystko działa całkiem dobrze. Niestety nie udało mi się jakoś zmusić RT do działania, może to przez to, że działam na becie. Tak czy tak, nie wiem jaka jest cena upgrade'a (kupiłem VRAYa w momencie, gdy obiecywali nową wersję czyli w październiku zeszłego roku :D ) ale moim zdaniem warto.
 
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-15, 08:15   

Ciekawe jak będzie z jego popularnością teraz. Straszny wysyp renderów ostatnio jest. Jak przeglądam pracę ludzi na forach to co róż coś innego używają (Arnold, Corona, Redshift itd.) Ostatnio widziałem newsa, że ma się na Cieneme pojawić darmowy ProRenderer od AMD. Weź tu miej czas człowieku wszystko posprawdzać ;)
_________________
...
 
 
 
tevenet 

Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 94
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-15, 10:33   

Pamiętajmy też, że Cinemowy Physical Render też jest podobno rozwijany i chodzą plotki, że w R19 ma być GPU. Generalnie chyba nie ma sensu wszystkiego próbować, ja staram się omijać testowanie nowości bo w tym co mam jest jeszcze sporo do nauki.
 
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-15, 11:56   

Na razie przyznam, że najbardziej podoba mi się vray. Inna sprawa, że nie mam jakiejś mocnej karty, więc wszystkie renderery GPU mało mnie interesują.
_________________
...
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1363
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2016-12-15, 13:25   

Dobrze piszecie :) + Tachyon Render pod c4d http://tachyonrender.com/ Bez kitu Silników a silników ;)
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-15, 14:29   

tevenet A jak z błędami w nowej wersji? Pamiętam, że vrayforC4D potrafił nie miło zaskoczyć w tym temacie.
_________________
...
 
 
 
tevenet 

Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 94
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-15, 15:28   

Przy pierwszej becie było na tyle kiepsko, że rzuciłem tym w kąt. Ale jak weszło R18, podesłali mi wersję VrayBridge_R18_V3_160926 i jest dużo lepiej. Tak jak pisałem nie udało mi się zmusić RT do działania ale po pierwsze nie starałem się zbyt mocno, po drugie nie zależy mi na tym bardzo bo mam mocne procki i raczej słabą grafę.
Co nie zmienia faktu, że czasami jakiś crash się zdarzy. Ale niektóre zalety to rekompensują. Na przykład ten denoiser ma moc :) I wydaje mi się, że material preview działa znacznie szybciej. Progresywny sampler też się przydaje. Ogólnie pracuje na tym na co dzień i na pewno nie narzekam bardziej niż na stare 1,9 (2.55).
 
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-15, 17:02   

Dzięki, miło to słyszeć. O a jest system nodalny materiałów? Czy to dopiero pieśń przyszłości?
_________________
...
  
 
 
 
Scaurus 


Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 1457
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2016-12-16, 06:18   

Nie ma. I jak dla mnie to dobrze. System nodalny wydaje mi sie zbyt bardzo skaplikowany i malo przejzysty.
 
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-16, 10:45   

A ja nie mam nic przeciwko, pod warunkiem, że będą oba. Jak się robi proste materiały, to nie jest potrzebny, ale przy bardziej skomplikowanych wtedy pewnie lepiej byłoby z niego skorzystać.

Przy Arnoldzie bodaj, widziałem jak gość korzystał z niego. Żeby sprawdzić poszczególne kanały podłączał je na szybko pod output i od razu miał wynik (np. czy jest dobry noise). To duże ułatwienie.
_________________
...
 
 
 
tevenet 

Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 94
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-20, 08:21   

Nie ma i raczej nie będzie bo Stefek twierdzi, że system nodalny to jest przeżytek i badziew :)
 
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-20, 08:49   

Dziwne bo jest w zapowiedziach:

"Features coming in next SP updates to 3.4:
Node based material editing option (a part is missing yet, once ready is added as SP)"
_________________
...
 
 
 
tevenet 

Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 94
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-20, 09:32   

Gdzieś widziałem na ich forum, że Stefan twierdził, że nody są beznadziejne. Ale może Chaos Group go z tego wyleczył. Dla mnie to w sumie bez znaczenia bo i tak jestem już przyzwyczajony do obecnego systemu a z nodów oprócz Xpresso nigdzie nie korzystałem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group