CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
corona 2:D lazienka
Autor Wiadomość
moses 

Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 43
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-06-16, 01:13   corona 2:D lazienka

prace bardzo w toku ale mam pewien problem.... dziwnie układa mi się światło na fazowaniach. ktoś ma pomysł czego to wina? albo jak zmniejszyć ten efekt?
 
 
 
tevenet 

Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 84
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-16, 07:54   

Wygląda to na jakiś problem z phongiem.
 
 
 
vasil_zajcev 


Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1768
Skąd: grchw
Wysłany: 2016-07-11, 23:32   

wieszak wyglada bardzo ...weglowo.. czy raczej nienaturalnie mały specular / refleks
ostra krawędź przy wannie
moze warto dać fugi?:)
łądna mozaika
krawedź - podłoga - sciana - dziwne białe artefakty.
_________________
save and sound
 
 
 
moses 

Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 43
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-08-04, 14:23   

dzięki za sugestie, oczywiście to była wizka bardzo próbna dlatego wieszak wanna takie byle jakie...
ogólnie ponga nie poprawiłem na kaflach... i dalej są dziwne cienie na fazach.... ale łazienka już wygląda chyba dość znośnie, co sądzicie?
 
 
 
tevenet 

Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 84
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-04, 15:12   

Kolory tego pomieszczenia jakoś mi się gryzą, ale wiadomo - to kwestia gustu.
W tym momencie moim zdaniem najsłabiej wygląda sufit. Długo musiałem się zastanawiać zanim zrozumiałem jak on jest zrobiony. Wygląda to jakoś nienaturalnie w stosunku do jasności pomieszczenia.
Lustro mi się podoba, fajnie wygląda na tych złotych kafelkach :)
  
 
 
 
moses 

Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 43
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-08-21, 12:35   

oj kolory.... kto by tam sie przejmował:) a co do sufitu to poprawienie snopu światła by pomogło?
co do wersjhi kolorystycznych to ta sama łazienka jest tu http://forum.c4d-pl.org/viewtopic.php?t=8886
a tu jeszcze zrobiłem ciemną wersję , ktora chyba mi sie najbardziej podoba, co sądzicie?
 
 
 
ndru 
Srogi mod


Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 2258
Skąd: Londyn
Wysłany: 2016-08-22, 10:58   

Oswietlenie jest dosyc mdle. Brak kontrastu. Tekstury maja wszystkie jednakowe odbicia (brak rozmyc). Kafelki na podlodze dodaja characteru, ale poza tym brakuje zabawy swiatlem.
_________________
www.zmurowski.com
 
 
 
moses 

Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 43
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-08-22, 13:28   

dzięki, prace trwają także wezmę to pod uwagę:D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group