CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Wypiekanie tekstury szkła - jak uzyskać podobny efekt
Autor Wiadomość
robertsonPL 

Wiek: 38
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 156
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-05-13, 11:21   Wypiekanie tekstury szkła - jak uzyskać podobny efekt

Witajcie!
Zabrałem się ostatnio za animację gdzie wykorzystuję szklaną spiralę, w której wnętrzu zlatują piłeczki. Próbowałem wypiec tekstury, jednak efekt jest mizerny, szczegóły w załączonych zdjęciach:/
Czy można to jakoś poprawić? Pliczek .c4d w załączniku
Widać znaczące rozmycie co po renderze nie jest zadowalające:/
Nie wiem też za bardzo jak użyć tekstury .psd Ambient Occlusion powstałej po wypieczeniu
bo color.psd i transparency.psd wiem jak użyć.
Będę wdzięczny także za wskazówki, które pozwoliłyby uzyskać efekt przeźroczystości skracający rendering,
_________________
Kto pyta wielbłądzi:)
  
 
 
 
Mr J.W. 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 21
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 212
Skąd: Narnia
Wysłany: 2016-05-13, 16:05   

Wypiekanie tekstury szkła zawsze wyjdzie mizernie, jedyne co możesz zrobić to dać alphe na 100% i w załączyć zakładkę enviorment i dać tam jakieś zdjęcie 360 stopni potem daj to do warstwy i dodaj fresnel z maskowaniem albo mnożenie albo dodawanie. I tyle, masz mocno okrojone szkło które zużywa mało zasobów.
_________________
Ge Force GTX 970, Intel i7-5820K, 16 GB RAM
  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group