CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Corona for C4D
Autor Wiadomość
Mr J.W. 


Wiek: 21
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 212
Skąd: Narnia
Wysłany: 2015-04-10, 15:32   

Mam szpytanko. Zainstalowałem sobie tę coronę. I przy uruchamianiu jest napisane że licencja do 1.7.2015.

Czyli co jak sobie będę cofał zegar systemowy to mam ten silnik na zawsze???????
  
 
 
 
Busiu 
marcinbe


Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1203
Skąd: Podgrodzie
Wysłany: 2015-04-12, 10:39   

Mr J.W., Dokładnie, wystarczy cofać się w czasie jak w Back to the future. Tylko nie cofnij się do 2012 jak jeszcze Corony nie było :D
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1375
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2015-05-07, 19:05   

Corona Renderer for Cinema 4D – Alpha v2 https://corona-renderer.com/download/
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
Rysiek1279 


Wiek: 49
Dołączył: 21 Maj 2015
Posty: 195
Skąd: SJZ
Wysłany: 2015-06-13, 09:36   

Jest już Alpha v3
 
 
 
eismann 


Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 185
Skąd: my się znamy?
Wysłany: 2015-08-16, 23:40   

Szum, szumem ale silnik naprawdę niezły. W sumie taki trochę analogowy obraz wychodzi. Najwięcej problemów jeszcze wychodzi na szkle. Mam nadzieją, że V4 to poprawi. Tymczasem jestem bardzo zadowolony.
Załącznik na 100Pass.
_________________
włodarski galerie architektura wnętrz
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-17, 07:57   

Pytanie, widziałem, że w ostatniej wersji jest już corona multi-pass, ale nie udało mi się rozwiązać jak renderować obiekty z kanałem alpha, aby móc je potem szybko z tła wycinać. Da się już coś takiego zrobić?

A render bardzo fajny, tylko mogłoby być mniej szumu.
_________________
...
  
 
 
 
eismann 


Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 185
Skąd: my się znamy?
Wysłany: 2015-08-17, 10:55   

Nie próbowałem z alpha, ale ObjectID czy MaterialID nie działa jeszcze.

Szum, albo czas. Wieczny dylemat :)

To co mi się w coronie podoba to plastyka światła i prostota ustawień. W moim przypadku, gdy klient potrzebuje zobaczyć szybko swoje wnętrze, nawet 50passów czasem wystarcza. Wiadomo, że jest szum, ale coś za coś.
Może dla zleceń typu studio-produkt jest to silnik, który nie oferuje wszystkiego. Brak mi jeszcze multipass, który ułatwi post produkcję, ale czas jaki zaoszczędzam przy ustawianiu sceny i efekt końcowy do wnętrz, które przygotowuję, plasuje coronę w tym momencie na prowadzeniu jeżeli chodzi o ulubiony silnik.
Bardziej czekam na V4 niż na nowe wydanie vrayforc4d, mimo że ma on niewątpliwie kilka zalet i punktów przewagi nad coroną.
_________________
włodarski galerie architektura wnętrz
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 317
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2015-08-18, 18:05   

eismann, jaki byl czas renderowania, rozdzielczość, procek ?
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
eismann 


Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 185
Skąd: my się znamy?
Wysłany: 2015-08-18, 20:06   

16min, rozdzielczość jak załączona 600x970, a procesor to i7-4700HQ
_________________
włodarski galerie architektura wnętrz
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1375
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2015-10-11, 22:54   

Corona Tools c4d 1.0 http://www.roberthitzer.de/projects/coronatools/

CHANGES 1.0

Initial release
OVERVIEW

Quickly convert old C4D/Vray scenes to Corona
Convert Materials, Cameras, Lights, Environment, Rendersettings with one click
Layer-, Link- and Instance-Assignments are maintained
Basic Animations are maintained
FEATURES C4D

Materials:

SSS shader in luminance channel is converted to the corresponding settings
Color shader in Alpha channel is converted to color in opacity channel
Reflectance (R16+): The most prominent reflectance layer will be considered for conversation thus appearance may strongly deviate
If transparency, luminance and Gi Portal is ticked, the material is converted to a Corona Portal material; all other channels are disregarded
Lights:

Conversion of Arealights, Spotlights, Omnilights, IES lights
Support of available area-light types
Inheritance of visibility related features (Viewport visibility, Reflection visibility, etc.)
Cameras:

Conversion based on set renderer (AR/Physical)
Conversion of photographic settings (Exposure, ISO, Blade Settings, DoF, MoBlur, etc.)
Environment:

Physical Sun's position is completeley re-calculated, therefore the conversion is not 100% accurate. (Avg. deviation should be less than 0.3%)
Rendersettings:

Rendersettings are newly created based on active rendersetting
FEATURES VRAY

Materials:

The first active diffuse channel found will be considered for conversion
The first active specular channel found will be considered for conversion
Glossiness conversion is considering the current shading model
Texture maps will be stripped from Vray bitmap shader. Future versions will support a wider range of Vray shaders
2Sided materials: Corona material inherits all properties from the material linked in slot 1, plus translucency properties of the 2Sided material
BlendMtl: Corona material walks through all slots. If a slot is empty or inactive, the next slot will be checkd, starting at the base slot The first two valid found will be used
DisplaceMtl: Creates a new Corona default material with displacement inherited
BumpMtl: Creates a new Corona default material with bump inherited
Lights:

Conversion of Arealights, Spotlights, Omnilights, IES lights
Support of available area-light types
Inheritance of visibility related features (Viewport visibility, Reflection visibility, Directionality etc.)
Cameras:

Conversion of photographic settings (Exposure, ISO, Blade Settings, DoF, MoBlur, etc.)
Rendersettings:

Conversion of Vray Environment when neccessary (Creates new materials for each Override slot in Corona)
Override Mtl support
Rendersettings are newly created based on active rendersetting
TODO & PLANNED

Render Elements (Mat IDs, Masks, etc.)
Compositing-Tag support
Vray: Shaderwalker / Total conversion to C4D shaders where applicable
Support for latest Corona features
Support for certain rendersettings
Refactoring
Advanced statistics
Light Lister
Camera Lister
SUPPORTED MATERIALS

Cinema 4D Material
Cinema 4D Danel Material
Cinema 4D Banji Material
Cinema 4D Nukei Material
Vray Advanced Material
Vray Displace Material
Vray Bump Material
Vray 2Sided Material
Vray Blend Material
Vray Fast SSS 2 Material
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
eismann 


Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 185
Skąd: my się znamy?
Wysłany: 2015-10-13, 21:11   

Uwielbiam ten silnik :)
_________________
włodarski galerie architektura wnętrz
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1375
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2015-10-13, 21:24   

Super Mńód ! :)
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-14, 07:48   

Świetne rendery :)
_________________
...
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1375
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2015-12-15, 14:28   

v4.1 na r17 wywala mi się gdy wchodzę w material preview :(
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
eismann 


Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 185
Skąd: my się znamy?
Wysłany: 2015-12-15, 19:21   

Nie tylko tobie. Render leci bez przeszkód, ale Material Preview krzaczy. Pisałem o tym na ich forum ale bez rezultatu. Na R16 śmigam przez to.
_________________
włodarski galerie architektura wnętrz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group