CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwa 3D: Postać Science Fiction
Autor Wiadomość
DoubleP90 


Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 1461
Skąd: Lomza/Wlochy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-03, 21:07   

Dolaczam sie do losa :P
_________________
jesli ktos chce za cos podziekowac ^^
https://www.paypal.com/cg...tton_id=6692266
 
 
 
los 

Wiek: 25
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 346
Skąd: Przysietnica
Wysłany: 2010-06-03, 21:08   

No nie wiem. Jak troche wczesniej skoncze prace na Japonie to wezme udzial. Nie koniecznie trzeba wygrac. Mozna nawet wziac udzial dla zabawy i dla rywalizacji. No ale ja wierze w swoje mozliwosci i WYGRAM :D

Chociaz pewnie wiekszosc pomysli ze nie mam najmniejszych szans [no i maja racje :D ]
 
 
 
DoubleP90 


Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 1461
Skąd: Lomza/Wlochy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-03, 21:10   

los napisał/a:
No nie wiem. Jak troche wczesniej skoncze prace na Japonie to wezme udzial. Nie koniecznie trzeba wygrac. Mozna nawet wziac udzial dla zabawy i dla rywalizacji. No ale ja wierze w swoje mozliwosci i WYGRAM :D

Zgadzam sie sie z Toba :) trzeba tak myslec :D
los napisał/a:
Chociaz pewnie wiekszosc pomysli ze nie mam najmniejszych szans [no i maja racje :D ]

zgadzam sie z Toba :)

ja jeszcze pomysle czy dolaczyc, moze cos jeszcze i wymysle :P
_________________
jesli ktos chce za cos podziekowac ^^
https://www.paypal.com/cg...tton_id=6692266
  
 
 
 
DoubleP90 


Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 1461
Skąd: Lomza/Wlochy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-03, 21:27   


Taki concept jest dozwolony?
_________________
jesli ktos chce za cos podziekowac ^^
https://www.paypal.com/cg...tton_id=6692266
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-06-03, 21:34   

a moze cos co jeszcze nie bylo modelowane;)

http://www.youtube.com/ve...v%3DHLgC6lBa5M8
_________________
studio sevenart
 
 
 
DoubleP90 


Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 1461
Skąd: Lomza/Wlochy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-03, 21:52   

no racja, tez moglem pomyslec ze juz bylo robione, dzieki za linka :) nie chcialbym modelowac cos co juz bylo robione :) . postaram sie znalesc co innego. ale cos w takim stylu moze byc? ze pol czlowiek pol robot (tzn cyborg)
_________________
jesli ktos chce za cos podziekowac ^^
https://www.paypal.com/cg...tton_id=6692266
  
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-06-03, 22:21   

DoubleP90 napisał/a:
ale cos w takim stylu moze byc? ze pol czlowiek pol robot (tzn cyborg)

jasne, moze byc
_________________
studio sevenart
 
 
 
Artur 


Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 1054
Skąd: Tbg
Wysłany: 2010-06-03, 22:34   


A można samo popiersie wzorować na tym koncepcie a resztę ciała wymyślić samemu? :)
_________________
Intel i5 2500K 3,3 Ghz OC 4,0 Ghz
Kingston DDR3 8GB
ASRock P67 PRO3 B3
Asus HD5770
Dell 2209WA
 
 
 
DoubleP90 


Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 1461
Skąd: Lomza/Wlochy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-03, 23:39   

znalazlem 2 koncepty wystarczajaco interesujace


jesli ktos wie czy byly juz modelowane to powiedzcie :)
_________________
jesli ktos chce za cos podziekowac ^^
https://www.paypal.com/cg...tton_id=6692266
 
 
 
LoVeMeR 


Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 567
Skąd: jestes?
Wysłany: 2010-06-03, 23:39   

hehe musicie zalozyc FAQ dot. tej bitywy ;p
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-06-05, 13:40   

to troche usystematyzuje ;)
na poczatku miala to byc bitwa 1vs1, Busiu dal jednak mozliwosc dolaczenia sie innych userow i o dziwo znalezli sie chetni. Tak wiec reguly:

1. Ta bitwa polega na modelowaniu organiki. Tematem jest postac w klimatach sci-fi. Model MUSI przedstawiac czlowieka w stylistyce sf, to jest: cyborgi, zolnierze etc, musi być widoczna przynajmniej glowa lub chocby twarz.

2. Model musi zostac wykonany na podstawie referki, w tej odslonie ustalilismy z Busiem, ze będziemy posilkowac się konceptem innych autorow, w nastepnych edycjach będziemy modelowac tylko na podstawie swoich koncepow.

3.Glownym zadaniem jest jak najwierniejsze odwzorowanie konceptu: model, swiatlo i tekstury

Warunki techniczne

1.Nie uzywamy zbrusha mudboxow czy innych zbrushowatych, bitwa polega na pokazaniu umiejetnosci w polymodelingu w c4d

2. Dozwolone jest uzywanie wszystkich możliwych rendererow dzialajacych pod c4d

3.Finalne rendery można poddac postprodukcji polegajacej na tylko na korekcji kolorow, podbiciach gammy czy leveli.

4.Termin. Brak terminu ;) mamy się dobrze bawic, bez zadnej presji czasu.
_________________
studio sevenart
 
 
 
Artur 


Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 1054
Skąd: Tbg
Wysłany: 2010-06-05, 15:25   

zgrzyt napisał/a:
3.Finalne rendery można poddac postprodukcji polegajacej na tylko na korekcji kolorow, podbiciach gammy czy leveli.


A filtru wyostrzającego, można używać? :)
_________________
Intel i5 2500K 3,3 Ghz OC 4,0 Ghz
Kingston DDR3 8GB
ASRock P67 PRO3 B3
Asus HD5770
Dell 2209WA
 
 
 
LoVeMeR 


Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 567
Skąd: jestes?
Wysłany: 2010-06-05, 18:13   

Artek, tak mozna w nieskonczonosc. Filtr Sharpen jest w standardzie C4d. Wiec domyslam sie, ze pewno mozna go uzyc jak i innych filtrow post-pro jakie sa w c4d oraz color mapping itd.
 
 
 
DoubleP90 


Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 1461
Skąd: Lomza/Wlochy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-06-06, 02:43   

Postanowilem wymodelowac normalna postac bez chodzenia na latwizne z tymi czesciami robotowymi, na pewno dobrze mi zrobi zrobic cos trudnego, najwyzej przegram starajac sie :)

jak znajde troche czasu zaczne modelowac ;)
mam juz 2 koncepty ladne ale nie wiem ktory wybrac
_________________
jesli ktos chce za cos podziekowac ^^
https://www.paypal.com/cg...tton_id=6692266
  
 
 
 
Co4G 
Grafik 3D


Wiek: 34
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 293
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-06, 15:07   

Może i ja sie pokuszę jak będę miał trochę wolnego. Jakiś koncept się znajdzie ;]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group