CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwa 3D - Modelling Postaci
Autor Wiadomość
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-21, 21:03   

no kamyki fajne, panowie jaka ustawiamy finalna rozdzielczosc? proponuje max 1024 x 1024. no i proponuje wszystko zrobic na ar. jak sie zapartujecie?
pzdr
_________________
studio sevenart
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-21, 22:03   

zgrzyt, skłaniam się ku 1024x1024 jako minimum, detal w modelu i texturce będzie bardziej widoczny

AR do tego projektu chyba jako jedyny się sprawdzi
bo tylko w nim cinemowe wlosy da sie wyliczyc
myślę z tego skorzystać

zgrzyt, Busiu, w czym robicie włosy jakiś plugin/poligon+tex/... ?

---
krzychu
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
Busiu 
marcinbe


Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1206
Skąd: Podgrodzie
Wysłany: 2007-01-21, 22:06   

Jak dla mnie to 1024 to max a nie min.
A z włosów rezygnuje raczej
_________________
Wizualizacje wnętrz - motionwave.pl
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-21, 22:09   

minimum 1024x1024?? eee raczej nie. taka rozdzielczosc w zupelnosci starczy. co do wlosow to chyba bedzie alpha na planie.
_________________
studio sevenart
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-21, 22:29   

no to przeglosowane :) chyba ze robimy ankiete na 2 tygodnie :P
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
Candy 

Wiek: 31
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 90
Skąd: Kostrzyn (Woodstock)
Wysłany: 2007-01-25, 15:31   

Busiu, zapomniałeś o brodzie. ;-)
Wszystkie Wasze prace są zaskakujące (zwłaszcza skoca :mrgreen: ), ale mi się najbardziej podoba praca Zgrzyta. :)
 
 
Gazmen 


Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 59
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-01-28, 09:34   

Jeśli chodzi o mnie to ja choruję na lenistwo i choć robię to w ZBrushu, "nie mam zbytnio czasu". Jeżeli ktoś chce zobaczyć jak to wygląda na chwilę dzisiejszą zapraszam tutaj:
http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?p=327386
  
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-28, 12:06   

Gazmen, to wrzucaj tu linki do aktualizacji
ciekaw jestem efektu końcowego z ZBrusha

to co widac na twoich screenach w jakim czasie uzyskales?

--
krzychu
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-28, 13:29   

gazmen jak na zbrush'a to kiepsciutko. jak ci idzie lepiej w zbrush to moze nawet lepiej ze nie robisz tego w c4d. pzdr
_________________
studio sevenart
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-28, 14:04   

Ostatnio troche czasu brakuje ale jakoś się uporałem z modelem
ostateczny model w załączniku...
Poprawiłem rogi, klatę, mięśnie , wszystko pod katem lepszej UVMapy i RIGowania
dodałem Cinemowe wlosy (poligonowe), zęby, zrobiłem sobie RIG tak by prościej pozę ustawiać


ok to tyle
teraz textury

--
krzychu
 
 
 
LoVeMeR 


Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 567
Skąd: jestes?
Wysłany: 2007-01-28, 14:23   

super sprawa krzychuc4d z tym modelem. swietna siatka sie wydaje i na prawde duzo detali. BRAWO!

pozdr. :arrow:
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-28, 14:25   

no krzychuc4d teraz z ta poprawiona klata znacznie lepiej wyglada. czekam na finisz ;) bedzie sie dzialo. pzdr
_________________
studio sevenart
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-28, 14:35   

LoVeMeR, dzięki za uznanie :)
właśnie zauważyłem ze jeszcze grymas na twarzy nie bardzo oddaje koncepcji rysunku
jak zacznę texturowac to przy okazji poprawie
pewnie jest tu sporo detali do poprawy ale niema juz czasu zbytnio na to :(
za tydzien zegnaj cinema i wszystko co z grafika :( chyba sie poplacze :P ;)
textury do piątku muszę ukończyć albo niedam rady skonczyc na czas
odrazu napisze ze niedomagam sie przesunięcia terminu :)
poprostu moje osobiste plany ulegly zmianie
ale postaram sie otexturowac calosc do piatku najpóźniej

--
krzychu
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
skocu 


Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 848
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-01-28, 19:50   

krzychuc4d model świetny. Szkoda byłoby nie dokończyć pracy na finiszu. 3mam kciuki.
  
 
 
LoVeMeR 


Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 567
Skąd: jestes?
Wysłany: 2007-01-28, 22:08   

chcialbym to zobaczyc z teksturami. zastanawia mnie jeszcze jakiego sposobu uzyles do uzyskania takiego efektu wlosow?

pozdr. :arrow:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group