CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwa 3D - Modelling Postaci
Autor Wiadomość
makak_ 


Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-01-16, 13:32   

Eleganckie pracki :) Gratulacje dla wszystkich biorących udział. Ech, nie mogę się doczekać aż samemu będę postacie śmigał :wink:
_________________
...
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-16, 13:51   

Busiu, hahahaha!! stare dobre pioseneczki ;)

no coraz lepiej z tym gadem
ale rogi to chyba w kolorze kości powinny być... no przynajmniej w mojej wersji takie beda ;) zresztą tu mamy wolna rękę...
Model juz masz ukończony czy jeszcze coś będziesz rzeźbił?

jeżeli chodzi o moje poczynania nad gadem to cały wolny czas nad nim pracuje
wczoraj robiłem UV mape i przymierzam się do MUDBOXa jak będzie efekt zadowalający
to pośle

--
Krzychu
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-16, 14:03   

ja jednak mialem nadzieje ze obejdziemy sie bez wspomagaczy. Tak zeby sprawdzic mozliwosci wasze i softu.

ja tez juz na finishu, niedlugo sie wam objawi
pzdr
_________________
studio sevenart
 
 
 
Busiu 
marcinbe


Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1206
Skąd: Podgrodzie
Wysłany: 2007-01-16, 14:29   

a ja updejt bo klimacik chciałem zachowac to troche przepaliłem speculary :D

http://server6.theimageho...ekstura.548.jpg
_________________
Wizualizacje wnętrz - motionwave.pl
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-16, 14:35   

zgrzyt napisał/a:
Moze nie ja zaczalem te bitwe ale moze to uporzadkuje. ok wiec pozbierajmy wszystko co zostalo juz powiedziane/zasugerowane:

1. Model to Brahma, referka
2. Chodzi o wymodelowanie jak najbardziej odpowiadajacego wzorcowi modelu, poza, fizjonomia przy uzyciu C4D.
3. Rozdzialczosci: od 600x400 wzwyz
4. Environment nie bedzie brany pod uwage,
5. Wspomagacze, Zbrush/Silo dozwolone, proponuje jednak aby uzycie ich bylo zaznaczone w watku.
6. WIPy wrzucamy w tym watku.
7. Termin, proponuje 6 tygodni.

Moze cos przeoczylem, czekam na opinie

[ Dodano: 2006-11-06, 19:49 ]
sory oczywiscie chodzilo o Mudbox a nie silo, wlasnie widzialem bete i jakos mi utkwilo.


no ale punkt 5 naszego regulaminu mowi co innego ;)
ale spoko moze byc tylko w Cinemie
poki co tylko w Cinemie model wykonywałem

--
krzychu
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-16, 14:45   

jasne, miala byc to zacheta dla innych (punkt 5), ktorzy nie maja umiejetnosci w modelingu. z ktorym wy sobie poradziliscie, wiec mysle ze nie ma po co uzywac dodatkow. po co psuc tak fajnie konczaca sie bitwe. zreszta zrobicie jak uwazacie, ja innego softu w tej bitwie nie dotkne.
pzdr
_________________
studio sevenart
  
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-16, 15:19   

zgrzyt, niemialem pojecia ze to jest zacheta :) ale udało sie, zachęciło mnie to na poczatku :)

uważam również ze w ten sposób nie mógłbym zepsuć bitwy, tylko podnieść jej poziom

myślałem ze wszyscy będziemy stawiać na mikro detale ale co tam odpuszczam sobie mudboxa

tak czy owak wracam do modelowania/malowania

--
krzychu
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-16, 15:30   

jak dla mnie mozesz ulepic to nawet z gliny. dla mnie uzywanie innego softu procz c4d w takiej sytuacji jest nie na miejscu, moje zdanie na ten temat znacie, wystarczy przeczytac moje posty. ale niczego nie narzucam, chcesz modelowac w mudboxie, powodzenia i modeluj. chcesz to zrobic w zbrush nie moja sprawa.
_________________
studio sevenart
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-16, 16:18   

zgrzyt spoko :) ale nie na miejscu jest zmiana regulaminu pod koniec bitwy.
Nawiasem mówiąc to w glinie modelowalem jak bylem młodszy :) Powodzenia czekam
na updejty.
--
krzychu
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-16, 16:42   

nie zmieniam regulaminu, to byla tylko luzna sugestia, propozycja (takie zasady panuja w bitwach c4d w innych serwisach), nie zgadzacie sie z nia - spox i nie ma sprawy. ze wzgledu na przedluzenie terminu moje updaty wrzuce troche pozniej.
tymczasem czekam na wasze. Busiu juz prawie skonczyles, fajnie wyszla ci ta skora, nie wiem czy jest sens budowania sceny w tle. Krzychu czekam na teksturki bo ze swiatlem wiem z nie bedziesz mial problemu.
pzdr
_________________
studio sevenart
 
 
 
Busiu 
marcinbe


Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1206
Skąd: Podgrodzie
Wysłany: 2007-01-16, 22:51   

zgrzyt napisał/a:
nie wiem czy jest sens budowania sceny w tlel


Wiem że nie niepodlega ocenie ale chce mieć ładną scenke do portfolio, chyba sie nadaje ?

http://server6.theimageho...g=tekstura2.jpg

ta skóra mi niewyszła zgrzyt, help :?
_________________
Wizualizacje wnętrz - motionwave.pl
 
 
 
zgrzyt 


Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 537
Skąd: Kielce
Wysłany: 2007-01-16, 23:06   

:) ja bym to zrobil z sss z troche cieplejszym swiatlem. jak bys potrzebowal probki z tego daj znac.
a scenka jak najbardziej sie nadaje, organika zawsze wzbogaca kazde folio. musisz jednak pamietac o dobrej kompozycji, a to jest raczej czasochlonne, choc i tak duzo czasu wszyscy poswiecilismy na te bitwe. btw riggowales, lub czy planujesz riggowac swojego "gada"?
pzdr
_________________
studio sevenart
 
 
 
Busiu 
marcinbe


Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1206
Skąd: Podgrodzie
Wysłany: 2007-01-18, 13:01   

Gada niebede bigowął jakos niewidze potrzeby poza tym jakby w cinemie kosci działały inaczej a tu czeba sie bawic z przypisywaniem poligonów do kosci ;/

[ Dodano: 2007-01-18, 13:01 ]
I niechce materiałów twoich nieide na altwizne, powiedz gdzie wsazasz tego sss i z jaką mocą :)

[ Dodano: 2007-01-18, 13:15 ]
zgrzyt, Dalej szukam i niemoge znaleść tych zdjeć anatomi.. potrzebuje 1 fote mięśniaka i end

[ Dodano: 2007-01-18, 17:45 ]
skały do sceny

http://server6.theimageho...p?img=skala.jpg
_________________
Wizualizacje wnętrz - motionwave.pl
 
 
 
krzychuc4d 


Dołączył: 30 Kwi 2003
Posty: 326
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2007-01-19, 11:17   

Busiu, bardzo fajnie ze zabrales sie za tworzenie otoczenia do barhmy
textury coraz lepsze i kamienie tez wporzadku
ale musisz jeszcze z swiatlem i cieniem popracowac ale mysle ze zostawiles to na koniec :)

ja nadal pracuje nad moim modelem
model w moim wykonaniu uległ drobnym zmianom
stworzylem nowe rogi/przebudowałem siatke pod katem UV mapy
a ostatnio zaczolem wszystko w MOCCA rigowac mam nadzieje ze sie uda :)

czekam na kolejne wasze prace :)

--
krzychu
_________________
--
http://www.3structures.com
https://www.facebook.com/3structures
https://www.instagram.com/krzysztofniemiec/
 
 
 
Busiu 
marcinbe


Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1206
Skąd: Podgrodzie
Wysłany: 2007-01-19, 12:36   

Taka próbka oswietelenie ze sceną :shock:

http://server6.theimageho...tekstura2bb.jpg

[ Dodano: 2007-01-19, 14:05 ]
Skałki otexturowanie z wypukłosciami :D

http://server6.theimageho...g=skaly_tex.jpg

[ Dodano: 2007-01-21, 15:36 ]
Zero ruchu.
Test z sceną

http://server6.theimageho...rahma_test2.jpg
_________________
Wizualizacje wnętrz - motionwave.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group