CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: rayman
2007-10-12, 19:05
Maxwell Render v1.1 TEST
Autor Wiadomość
bootz 

Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 439
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-02-26, 20:25   

i tak ci napisze

balustrada przy wejsci zeby nie spasc do garazu
obrobka blacharska stropodachu i daszkow
parapety
tekstura drewna za duza - i sosna sie nie nadaje na elewacje bo ci sie smigla zrobia
styk okna z nawisem bialym - za bardzo sie "wącha" i ciezko wykonac
rynny (choc moga byc w budynku skitrane)
chodniczek do wejscia
drzwi by sie przydaly
dzwonek do drzwi?(detal)
daszek na wejsciem - no chyba ze ta wneka jest gleboka i drzwi sa wewnatrz
obrobka cokolu budynku bo woda z drewna ci cieknie na beton a co gorsza moze cieknac
pod drewno

co do renderu to fajny - tylko bym poprawil ziarno na tynku i troche jasniej chyba zrobil ala riviera francuska a nie pochmurny dzien w łomży

pozdr :D
 
 
wojt0000 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 496
Skąd: PW / Poznań
Wysłany: 2007-02-26, 21:11   

Thx za rady jednak na etapie koncepcji żeby wnikać w takie detale to chyba za wcześnie, raczej przy wykonawczym :)
Więc balustrada rzeczywiście by się przydała-cenna uwaga :) Co do obróbki to wiadomo że tam gdzie wymagana musi być złożona, szczególnie pod drewno i wyciągnięta na beton, jednak jak wspominałem to jeszcze nie ta skala projektu :) Natomiast co do skali tekstury drewna to na moje oko dechy są ok :) Jeśli chodzi o chodniczek to wspominałem na wstępie że otoczenia (zagospodarowania terenu) brak :) Natomiast drzwi wejściowe ukryte są we wnęce (dzwonek też by sie tam znalazł) więc daszek nie potrzebny :)
Pozdrawiam!
 
 
 
bootz 

Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 439
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-02-27, 01:37   

dlatego pytalem ile chcesz wyciagnac z tego renderu - a takie duperele na ktore nie ma czasu nigdy bardzo duzo daja nie musza byc wywijki wystarcza zwykle bozy ktore cien ci beda rzucac i takie smaczki duzo daja - no to ja cierpliwie czekam na wykonawczy :mrgreen:
 
 
dege99 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 133
Skąd: O_o
Wysłany: 2007-02-27, 02:43   

render ladny, swiatlo na plus .. ja sie wlasnie mecze [ testuje] z dobrym oswietleniem wnetrza, niby nie jest zle ale to jeszcze nie to.

domek hmm na czasie [ mnie sie takie podobaja] ale niestety za nic nie moge zrozumiec sensu wprowadzenia drewna [ chyba ze tam siedzi straznik ;p ] , gdyby ta czesc budynku wychodzila na przod, byla osobnym pomieszczeniem itd to ok ale w takim przypadku niezbyt mi sie to "podoba".

wracajac do swiatel we wnetrzu: uzywacie tylko dostepnych juz w maxwellu oswietlen czy moze obiekt + emiter ? [ z tego co czytalem lepiej jest uzywac swiatel z maxwella a nie nadawac obiektom wlasciwosci emitera ]
_________________
wanna bite ?
 
 
wojt0000 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 496
Skąd: PW / Poznań
Wysłany: 2007-03-02, 16:01   

Jeszcze wracając do stołu to takie cosik :) SL 13 czas 2h

 
 
 
Sssak 


Pomógł: 35 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1535
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2007-03-03, 00:42   

O rrrany, Wojt, ale z Ciebie jurny buchaj, kiedy Ty płodzisz te wszystkie pracki, czy Ty wogóle śpisz.... :?: :mrgreen: Twój komputer, ten to ma dopiero przechlapane...
_________________
http://www.pszenicznyterier.fora.pl Najbardziej pszeniczne pszeniczniaki świata
  
 
 
 
wojt0000 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 496
Skąd: PW / Poznań
Wysłany: 2007-03-03, 18:42   

Hehhe śpię śpię o nic sie nie martw :) no ale mój komputer rzeczywiście się nie nudzi :) wiesz jak to jest, dzień bez rendera dniem straconym ;)

[ Dodano: 2007-04-25, 15:06 ]
Zabawa z ivy generator. Render 1h, SL 10 prawie 1 500 000 poly.

 
 
 
r00ts
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-30, 09:40   



dorzuce cos od siebie
@Wojt jakiego programiku uzywasz do tych latorosli?:P
  
 
 
Sssak 


Pomógł: 35 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1535
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2007-05-30, 17:46   

http://graphics.uni-konst.../ivy_generator/
_________________
http://www.pszenicznyterier.fora.pl Najbardziej pszeniczne pszeniczniaki świata
 
 
 
r00ts
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-30, 23:27   

wiem wiem rano bylo niedoczytalem postu wojta... kobiety:/
 
 
Sssak 


Pomógł: 35 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1535
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2007-05-31, 00:44   

:oops:
_________________
http://www.pszenicznyterier.fora.pl Najbardziej pszeniczne pszeniczniaki świata
 
 
 
JakubMarchwiany 

Wiek: 36
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 213
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-11, 16:26   

to moze czyms was zgasze jesli jeszcze nie widzieliscie... Maxwell 1.5 :) http://www.maxwellrender....pic.php?t=23276
_________________
raz na wozie raz w nawozie
 
 
 
Witos 


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 2327
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-11, 16:35   

To może rzuć to na nasze forum, tam trzeba się rejestrować.
_________________
Witos.
 
 
JakubMarchwiany 

Wiek: 36
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 213
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-11, 17:08   

kopsnij maila bo jest tego kolo trzydziestu obrazkow i troche zajmuja. Ale ja sie zalogowalem i warto... albo ze dwa wrzuce zaraz

[ Dodano: 2007-06-11, 17:10 ]
:D noo niech beda trzy
_________________
raz na wozie raz w nawozie
 
 
 
Witos 


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 2327
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-11, 20:23   

No ładne, ładne. Ciekawe ile się liczyły ?
Przepraszam jeśli zbiję czyjś zachwyt ale co w nich takiego czego nie można zrobić w innym silniku ?
Fotki rzeczywiście super jednak trochę wprawy i nawet w YAFRAY'u dało by radę to zrobić.
_________________
Witos.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group