CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Voronoi Fracture i Octane render nie współpracują !
Autor Wiadomość
BialutkiCzarus 

Wiek: 19
Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Białystok
  Wysłany: 2018-08-02, 19:27   Voronoi Fracture i Octane render nie współpracują !

Witam napisze to szybko i zwięźle kiedy używam voronoi fracture i octane to w ostatecznym renderze ów silnik nie pokazuje obiektów z voronoi i odrazu mowie że tu nie chodzi o "byle by było" bo taki efekt uzyzkuje zmieniając obiekt voronoi na edytowalny (C), ale o taki żeby można było renderować ruszajacy sie obiekt

Mam na dzieje, że ktoś zrozumiał Pozdrawiam i z góry dziekuję za wszystkie odpowiedzi.
 
 
 
zimna 

Pomógł: 108 razy
Wiek: 107
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 695
Skąd: znowu SOPOT
Wysłany: 2018-08-03, 11:18   

Nie używam Octane,co prawda,ale większość problemów tego typu powinna zniknąć,jeśli wypalisz obiekt.W ostateczności wypal do PSR.
Pewnie masz jakieś nie takie sterowniki do grafy,jeśli ci się takie rzeczy dzieją.
_________________
Подался в вольные художники
 
 
BialutkiCzarus 

Wiek: 19
Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-08-03, 12:29   

zimna napisał/a:
Nie używam Octane,co prawda,ale większość problemów tego typu powinna zniknąć,jeśli wypalisz obiekt.W ostateczności wypal do PSR.
Pewnie masz jakieś nie takie sterowniki do grafy,jeśli ci się takie rzeczy dzieją.

Możliwe że to jest coś ze sterownikami tak jak mowisz posprawdzam a propo wypalania piaslem że tego nie chce robić bo to sie nie nadaje do animacji z efektorami
 
 
 
zimna 

Pomógł: 108 razy
Wiek: 107
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 695
Skąd: znowu SOPOT
Wysłany: 2018-08-03, 13:10   

Myli ci się wypalenie z zamianą obiektu na edytowalny.

Chodziło mi o Mograph cache konkretnie.Jest w tagach Mographa.Jak najbardziej zapisuje animację z efektorów.Do animacji w sieci wręcz trzeba wypalić cache.Dodaj taga do swojego Voronoi,wypal i zobacz.

Jeżeli chodzi o wypalenie do PSR,to najprostszy sposób bez pluginów to eksport do fbx(zaznaczywszy Tracks i Bake all frames,odhaczywszy zaś PLA to vertex cache,no chyba,że chcesz animację PLA) i importowanie z powrotem do cinemy.Ten sposób również zachowa animację,a że wszystkie obiekty będą poligonami nie powinno być problemów z wyświetlaniem.
_________________
Подался в вольные художники
 
 
BialutkiCzarus 

Wiek: 19
Dołączył: 25 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-08-04, 23:16   

Cytat:
Dzięki za pomoc i wytłumaczenie, wypalanie cashe nie pomogło a eksportowania do fbx nie probowałem ale okazalo się że w standardowym renderze też nie widać voronoi :? Więc wrzuciłem pod mograph kloner ustawilem ilość na 1 i działa w standard i octane :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group