CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
problem z Dynamic
Autor Wiadomość
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 847
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-02, 20:23   problem z Dynamic

Cześć,
może ktoś mnie poratuje, bo jestem zielony jeśli chodzi o Symulacje. Potrzebuje napełnić butelkę proszkami i średnio mi to wychodzi. Może ktoś wie co robię nie tak?

_________________
...
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1331
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-07-03, 00:12   

https://youtu.be/EAdvMKsbeEo

https://youtu.be/TGgh3QUlx0w
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 847
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-03, 14:16   

Dzięki, ale do pupy te tutoriale.



A z butelką i tak wychodzą dziwne rzeczy tak jak pokazywałem wyżej. Na standardowych ustawieniach to u mnie raczej nie zadziała, podejrzewam, że trzeba coś pozmieniać. Wie ktoś jak zmniejszyć ten obszar w misce, żeby kulki/pigułki nie lewitowały w powietrzu? Oraz, żeby pigułki nie nachodziły na siebie?
_________________
...
 
 
 
zimna 

Pomógł: 106 razy
Wiek: 106
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 685
Skąd: znowu SOPOT
Wysłany: 2017-07-03, 15:20   

Strasznie małe to jest,powiększyłem znacznie i działa lepiej.Z symulacjami tak jest,że skala objektu ma znaczenie,z mojego doświadczenie lepiej się symulują duże obiekty(w skali sceny).Ma to związek z defaultowym ustawieniem Collision Margin.Ilośc klatek na sekundę także robi różnicę.
Ja osobiście to bym jeszcze zmniejszył grawitację i przestawił Collision Shape na tagu dynamiki Clonera na Moving Mesh(liczy się duzo dokladniej ale dłużej).
Zawsze mozesz tez zwiekszyc parametr Steps per Frame w ogólnych ustawieniach dynamiki-często likwiduje to różne dziwne podskakiwania.
_________________
Подался в вольные художники
 
 
makak_ 


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 847
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-03, 20:28   

O dzięki, o to chodziło.

" i przestawił Collision Shape na tagu dynamiki Clonera na Moving Mesh(liczy się duzo dokladniej ale dłużej)."

Przestawiłem wcześniej, ale długo się liczyło, to odpuściłem.
_________________
...
 
 
 
tevenet 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-07-04, 07:22   

Wiem, że problem już rozwiązany ale ja zauważyłem, że dynamika zawsze najlepiej i najszybciej działa jeśli obiekty są mniej więcej wielkości standardowego Cube'a. Jak są bardzo duże odstępstwa to się dzieją dziwne rzeczy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group