CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Cinema 4D - Punching holes into a cylinder
Autor Wiadomość
medwed 
http://klucznik.net/


Pomógł: 57 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1336
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2017-04-13, 09:45   Cinema 4D - Punching holes into a cylinder

.


https://vimeo.com/210122595


.

In this Cinema 4D tutorial we are going to drill a bunch of holes into a cylinder. We will create different versions of that cylinder and use subdivision surfaces to find out how each of the different versions looks when we smoothe the geometry. The tutorial also shows how to use the Spline Wrap deformer in Cinema 4D, and how we can determine the exact length of a spline to seamlessly wrap objects around splines. You will need the Broadcast or Studio version of Cinema 4D as we will be using a bit of MoGraph here. Have fun!
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group