CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawienia renderingu Cinema 4D R.16 (Procesor, Ramm)
Autor Wiadomość
Silverfox 


Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-08, 17:38   Ustawienia renderingu Cinema 4D R.16 (Procesor, Ramm)

Witam!

Dopiero co zacząłem przygodę z Cinema 4D, ale mam pytanie do specjalistów.
Wiadomo, że przy większej ilości obiektów 3D, rendering się wydłuża. I mam pytanie do osób które renderują, jakie ustawienia ustawić w preferencjach.

Dysponuję takim procesorem: Procesor Intel CORE i5-4460, 3.2GHz, 6MB, BOX (BX80646I54460)

Pamięć 16GB - 2x HyperX Savage 8GB 1600MHz DDR3 CL9 (HX316C9SR/8).

Poniżej zamieszczam screeny jak mam ustawioną Cineme4D.



  
 
 
 
ndru 
Srogi mod


Pomógł: 218 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 2268
Skąd: Londyn
Wysłany: 2016-08-08, 22:56   

Te preferencje maja maly wplyw na renderowanie chyba ze je skrecisz w dol strasznie. To co cie interesuje jest w render settings. Jak dla mnie czasy renderowania do przyjecia tym bardziej ze masz ogrom wlosow do przygotowania za kazdym razem.
_________________
www.zmurowski.com
 
 
 
Silverfox 


Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-08, 23:40   

Acha, dziękuję za odpowiedź..

(mam jeszcze takie pytanie, szukałem dużo o tym w sieci ale nie znalazłem nic po PL).

W oknie render setting, mam Renderer, czym one się różnią ?

Standard, Psyhical, Software, Hardware, CineMan.
 
 
 
ndru 
Srogi mod


Pomógł: 218 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 2268
Skąd: Londyn
Wysłany: 2016-08-09, 10:33   

Bez znajomosci ang bedziesz mial problem z wyszukaniem informacji ogolnie na temat 3D.
Jesli masz polskiego helpa zainstalowanego zawsze mozesz kliknac na element i wybrac show help (opcja na samym dole rozwijanego menu) opowie ci wszystko co musisz wiedziec o danym elemencie. W przypadku opcji w render settings klikanie prawym moze nie dzialac ale zawsze mozesz otworzyc helpa i wpisac w okienko wyszukiwania to czego ci trzeba.
_________________
www.zmurowski.com
 
 
 
Silverfox 


Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-09, 13:56   

ok dzięki! Temat można zamknąć :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group