CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Tworzenie terenów w rzeczywistej skali i problemy ...
Autor Wiadomość
Mr J.W. 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 22
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 212
Skąd: Narnia
Wysłany: 2014-01-06, 06:21   Tworzenie terenów w rzeczywistej skali i problemy ...

Witam,
Od pewnego czasu eksperymentuje z programem world machine. Tworzenia i uczę się aby w niedalekiej przyszłości wykorzystać wiedzę w projekcie. Jednak jak zwykle mam problemy i pytania.

Posiadam world machine 2.2 pro czy jakoś tak. Mogę tam rozdzielić teksturę przemieszczeń ( height map ) na bloki w celu uzyskania lepszej jakości. Po czym przenosze to do cinema. I tu mam problemy.

1. Jak połączyć te mapy w 1 spójny teren. Dodam że próbowałem złorzyć np. 5x5 plejnów i nałorzyć na nie mapy za pomocą efektu przemieszczeń . Jednak połączenia są bardzo widoczne jak to naprawić?

2. Jak i jakie tekstury na to nałożyć aby wyglądało to jak najbardziej realnie.


Tutaj link do Filmu z dokładniejszym opisem.



[ Dodano: 2014-01-06, 09:36 ]
To jest odpowiedz. Zostawiam dla przyszłych typków jak ja.
-
  
 
 
 
ndru 
Srogi mod


Pomógł: 218 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 2275
Skąd: Londyn
Wysłany: 2014-01-06, 18:13   

A nie mozesz tego polaczyc w photoshopie?
_________________
www.zmurowski.com
 
 
 
Mr J.W. 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 22
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 212
Skąd: Narnia
Wysłany: 2014-01-07, 04:28   

Przecież dałem wyżej odpowiedź. Ten wielki obrazek...
Problem polegał na zbyt małym ustawieniu suwaka mieszania kafli...
 
 
 
ndru 
Srogi mod


Pomógł: 218 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 2275
Skąd: Londyn
Wysłany: 2014-01-07, 10:32   

Moj ulubiony typ forumowicza - sam zadaje pytanie, sam na nie odpowiada i jeszcze zostawia odpowiedz dla potomnych!
_________________
www.zmurowski.com
 
 
 
cez-72 


Pomógł: 54 razy
Wiek: 47
Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 899
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2014-02-07, 01:27   

jeszcze paru takich i nas do lamusa wyślą...:)
 
 
 
Scaurus 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 1470
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2014-02-07, 06:30   

teraz warto by jeszcze przemyslec dodanie dodatkowego klawisza na forum: "Pomogl sam sobie" :)
 
 
 
davido31 
Zaraz wracam.


Pomógł: 44 razy
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1349
Skąd: Liga BBVA
Wysłany: 2014-02-07, 14:44   

Scaurus napisał/a:
dodanie dodatkowego klawisza na forum:

ta i powinno się liczyć x2 :D
_________________
Cinema 4D R16 + Octane Render 2.26.1
www.vrayenginestudio.blogspot.com
www.facebook.com/vrayenginestudio
https://freelancers3d.com/en/VrayEngineStudio
 
 
 
Mr J.W. 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 22
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 212
Skąd: Narnia
Wysłany: 2014-02-10, 00:46   

Dziękuje wam wszystkim :D
_________________
Ge Force GTX 970, Intel i7-5820K, 16 GB RAM
 
 
 
medwed 
http://klucznik.net/


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 1383
Skąd: TOKIO
Wysłany: 2014-02-10, 00:50   

Scaurus napisał/a:
teraz warto by jeszcze przemyslec dodanie dodatkowego klawisza na forum: "Pomogl sam sobie" :)


A gdzie jest wcisk.Pomógł?
_________________
http://www.paranormalium.pl/radio-odtwarzacz.php
 
 
 
Scaurus 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 1470
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2014-02-10, 06:26   

medwed, w kazdym Twoim temacie pod odpowiedzia innego forumowicza.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group