CINEMA 4D - forum Strona Główna
forum.c4d-pl.org
Forum użytkowników pakietu Maxon Cinema 4D


Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwa szachowa

Które szach są fajniejsze?
Szachy by zima1978
51%
 51%  [ 17 ]
Szachy by Burn
48%
 48%  [ 16 ]
Głosowań: 33
Wszystkich Głosów: 33

Autor Wiadomość
n U a r 
outSIDeR


Wiek: 31
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 682
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2007-02-26, 09:58   

w ps dodaj :)
_________________
...żyjemy by walczyć,
walczymy by żyć...
www.nuar.prv.pl
 
 
 
zima1978
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-26, 13:54   

nie uzywałem wogole kamery ani mapingu.
Jesli chodzi o blur na obiekcie to jest takie cusik jak.
post efect "Object motion blur"
potem dajemy do obiektu cienema 4d tags -> motion blur !
TYle ze mi to za chiny nie dziala?

[ Dodano: 2007-02-26, 14:04 ]
tak wygladaja w oryginale
http://www.fotosik.pl/pok...6d14bf9233.html
Wiec chcialem uzyskac taki sam polysk przez spekular.
jak dodalem ao to wogole zniknal ;)
Ja wlasnie chcialem pogorszyc wizerunek pionkow ale mi jakos nie wyszlo.
dirt itp. nie dzialaja.
Blur bylby w sam raz. Na 3ds max jest. w cinemie pewnie tez ale jak ja zmusic do dzialania to nie wiem.
 
 
7th 
Miejscowy polonista


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 304
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-26, 18:42   

Ciężko było się zdecydować, a jednak punk powędrował do Burn'a.
_________________
Blood is falling like the rain
It's crimson cloak unveils again
And so we die on Paschendale

http://imagegen.last.fm/s...ks/4/Siedem.gif
 
 
 
Busiu 
marcinbe


Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1203
Skąd: Podgrodzie
Wysłany: 2007-02-26, 22:17   

zima1978 napisał/a:
TYle ze mi to za chiny nie dziala?


Hi
Motion blur jak sama nazwa wskazuje to ruch, alby działał musisz taki mieć w scenie. Oblicza on z jaką predkoscia sie porusza obiekt i ustawia siłe rozmycia. Poprostu muszisz miec jakąś zmiane pozyci obiektów i wtedy MB działa. No ale mniejsza o to to niewiem poco Ci on do sceny
 
 
 
Scaurus 


Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 1464
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2007-02-27, 06:28   

No mi sie cos wydaje, ze mylisz ten blur z glebia ostrosci (DOF). Tak jak zauwazyl Busiu, motion blur dodaje efekt rozmycia szybko poruszajacego sie objektu. Wydaje mi sie, ze nie o to Ci chodzi. Opcje DOF znajdziesz w ustawieniach kamery w zakladce Depth. Zeby jednak dzialalo musisz miec zainstalowany Advanced Renderer.

Pozdrowienia
 
 
 
Burn
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-27, 09:59   

Tu nie chodziło ani o motion blur ani o dof... Zimie chodziło o uzyskanie takiego efektu

aby figury "zlały" się z niezbyt ostrą szachownicą... Chwila zabawy w ps. Dziwne, że nie ma takiego efektu w cienemie :/
  
 
 
n U a r 
outSIDeR


Wiek: 31
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 682
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2007-02-27, 13:20   

no, toć to nazwyklejszy blur, tak jak mówiłem wcześniej, dodać w phoyoshopie
_________________
...żyjemy by walczyć,
walczymy by żyć...
www.nuar.prv.pl
 
 
 
Pinczer 


Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 84
Skąd: poznań
Wysłany: 2007-02-27, 16:07   

Głos oddaje na Zima (klimat szachów ze świetlicy mnie uwiódł), szklane ladny model ale ja nie lubię takiego laboratorium. Przyczepie się jedynie do dwóch spraw tekstura na pionkach i laufrach promieniście sie schodzi a na wieży jest super. Sprawa druga zajrzyj Radziq do słownika co to znaczy bynajmniej
Radziq napisał/a:
Bynajmniej fajnie sie swiecą....
 
 
Burn
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-27, 16:22   

Laboratorium :mrgreen: No dzięki Pinczer :mrgreen: Na swoje "usprawiedliwienie" mam to, że nigdy takich nie widziałem i byłem bardzo ciekawy jak by wyglądały. Nie wzorowałem się na niczym, po prostu od zera stworzyłem model z wyobraźni. Trudno więc tu porównywać realizm, bo w przeciwieństwie do Zimy nie naśladowałem niczego :)
 
 
zima1978
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-27, 18:02   

Scaurus, nie wiem dlaczego tak wyszlo wszystkie obiekty maja tak samo zastosowane textury. Nieznane sa reje cinemy :)
Burn, moze nie calkiem mi o to chodzilo takie rozmycie jest od mojego nedznego aparatu na tych pionkach. Mi glownie chodzilo o zastosowanie bardziej (brudnego) starego pionka. A taki blur mozna uzyskac w cinemie. na calym obrazku :)
 
 
Burn
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-27, 19:00   

W takim razie dirt, to jest to czego potrzebujesz :D
 
 
gonzo 

Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 1402
Skąd: Zoliborz
Wysłany: 2007-09-26, 19:44   

Burn dostal punkta.
Oba zestawy b. fajne
Wiecej nie mam sily pisac
 
 
Mac Yeti 


Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 155
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2007-09-26, 23:29   

gonzo napisał/a:
Wiecej nie mam sily pisac

No, po taaaakim długim namyśle to się nie dziwię ;)
_________________
Oby w zdrowiu, spokoju i mądrości...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group