CINEMA 4D - forum
Forum dla użytkowników programu Maxon CINEMA 4D

Pluginy - Voronoi Fracture i Octane render nie współpracują !

BialutkiCzarus - 2018-08-02, 20:27
Temat postu: Voronoi Fracture i Octane render nie współpracują !
Witam napisze to szybko i zwięźle kiedy używam voronoi fracture i octane to w ostatecznym renderze ów silnik nie pokazuje obiektów z voronoi i odrazu mowie że tu nie chodzi o "byle by było" bo taki efekt uzyzkuje zmieniając obiekt voronoi na edytowalny (C), ale o taki żeby można było renderować ruszajacy sie obiekt

Mam na dzieje, że ktoś zrozumiał Pozdrawiam i z góry dziekuję za wszystkie odpowiedzi.

zimna - 2018-08-03, 12:18

Nie używam Octane,co prawda,ale większość problemów tego typu powinna zniknąć,jeśli wypalisz obiekt.W ostateczności wypal do PSR.
Pewnie masz jakieś nie takie sterowniki do grafy,jeśli ci się takie rzeczy dzieją.

BialutkiCzarus - 2018-08-03, 13:29

zimna napisał/a:
Nie używam Octane,co prawda,ale większość problemów tego typu powinna zniknąć,jeśli wypalisz obiekt.W ostateczności wypal do PSR.
Pewnie masz jakieś nie takie sterowniki do grafy,jeśli ci się takie rzeczy dzieją.

Możliwe że to jest coś ze sterownikami tak jak mowisz posprawdzam a propo wypalania piaslem że tego nie chce robić bo to sie nie nadaje do animacji z efektorami

zimna - 2018-08-03, 14:10

Myli ci się wypalenie z zamianą obiektu na edytowalny.

Chodziło mi o Mograph cache konkretnie.Jest w tagach Mographa.Jak najbardziej zapisuje animację z efektorów.Do animacji w sieci wręcz trzeba wypalić cache.Dodaj taga do swojego Voronoi,wypal i zobacz.

Jeżeli chodzi o wypalenie do PSR,to najprostszy sposób bez pluginów to eksport do fbx(zaznaczywszy Tracks i Bake all frames,odhaczywszy zaś PLA to vertex cache,no chyba,że chcesz animację PLA) i importowanie z powrotem do cinemy.Ten sposób również zachowa animację,a że wszystkie obiekty będą poligonami nie powinno być problemów z wyświetlaniem.

BialutkiCzarus - 2018-08-05, 00:16

Cytat:
Dzięki za pomoc i wytłumaczenie, wypalanie cashe nie pomogło a eksportowania do fbx nie probowałem ale okazalo się że w standardowym renderze też nie widać voronoi :? Więc wrzuciłem pod mograph kloner ustawilem ilość na 1 i działa w standard i octane :mrgreen:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group