CINEMA 4D - forum
Forum dla użytkowników programu Maxon CINEMA 4D

Modelowanie - Jak cos takiego szybko wymodelowac?

Scaurus - 2017-05-30, 08:48
Temat postu: Jak cos takiego szybko wymodelowac?
Witam,

macie pomysl jak w miare szybko wymodelowac cos takiego? Objekt bedzie drukowany w 3D wiec tekstury nie potrzebne. Za to powinno miec sporo szczegolow.

zimna - 2017-05-30, 11:26

Ja to bym zrobił najpierw obiekt niskopoligonowy z dobrym topo i UV,narzucił teksturę takiego drzewa ,wrzucił do sculpta,podzielił ze sześć razy i użył np.pędzla Inflate z zaznaczoną opcją Use material for Interactive(tekstura jest wtedy maską dla pędzla,najlepiej czarno-biała jak do bumpa),użył komendy Flood(pędzel wtedy działa na całość jednostajnie) i nieco popoprawiał na koniec.A te postrzępione końcowki i tak pewnie będziesz musiał ręcznie zrobić.No i oczywiście obiekt powstały tą metodą będzie miał bardzo wiele poly,ale drukarkom zwykle to nie przeszkadza.
medwed - 2017-05-30, 16:46

Dlaczego nie zrobisz darmowym 123D Catch ?
Rysiek1279 - 2017-06-10, 23:32

123D już chyba nie działa...

http://3dscanexpert.com/a...iew-123d-catch/

medwed - 2017-06-11, 00:33

Co nie znaczy ze nie ma ;) Skoro był darmowy to teraz tym bardziej :)
Rysiek1279 - 2017-06-12, 21:59

Tak, ale z tego co pamiętam (mogę się mylić bo na szybcika go sprawdzałem) to jak go kiedyś chciałem oblukać to mi jedynie wywalił komunikat że mam przejść na Remake. Ten 123D nie potrzebuje aby chmury z Autodesku ?.
medwed - 2017-06-13, 02:28

Nie pamietam.Dawno sie bawiłem
Scaurus - 2017-06-23, 06:37

Dzieki Panowie za odpowiedzi. Bylem na urlopie wiec nie moglem wczesniej odpowiedziec. Zimna, Twoj sposob wydaje sie odpowiedni. 123D Catch faktycznie juz nie ma. Informowali uzytkownikow jakis czas temu. Pozatym aby to zrobic musialbym lazic po lodzie i trzaskac fotki. A z gory bym raczej tez nie zrobil :)
Ewentualnie moznaby zeskanowac stare paliki drewniane w podobnym stanie zniszczenia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group