CINEMA 4D - forum
Forum dla użytkowników programu Maxon CINEMA 4D

Serwis WWW - Apel

Burger - 2008-11-29, 22:02
Temat postu: Apel
Wznoszę apel o dożywotnie edytowanie postów ;)
ndru - 2008-11-29, 22:07

Jest istotny argument przeciwko temu, a jest nim mozliwosc edycji postu, po tym gdy ktos juz na niego odpowiedzial. Jesli chcesz cos zmienic w swoim poscie, popros o to moderatora, ktory oceni, czy jest to w porzadku.
cez-72 - 2008-11-29, 23:08

osobiście też nie widzę takiej potrzeby....taka możliwośc doprowadzi do totalnego bałaganu...
Witos - 2008-12-04, 17:40

A ja wnoszę, żeby nie pokazywała się informacja kto ile razy poprawiał swój post.
Zdarza się, że nawet 3 razy coś chce się zmienić, a taki podpis za elegancko nie wygląda.
Nie wszyscy są doskonali w końcu.

Ot, choćby teraz. Zrobiłem literówkę i ją poprawiam, a podpis, że edytowałem może wskazywać, że Bóg wie co wypisałem i poprawiam.

vasil_zajcev - 2008-12-04, 17:56

Witos napisał/a:
A ja wnoszę, żeby nie pokazywała się informacja kto ile razy poprawiał swój post.
Zdarza się, że nawet 3 razy coś chce się zmienić, a taki podpis za elegancko nie wygląda.
Nie wszyscy są doskonali w końcu.

Ot, choćby teraz. Zrobiłem literówkę i ją poprawiam, a podpis, że edytowałem może wskazywać, że Bóg wie co wypisałem i poprawiam.


Zgadzam sie, tym bardziej, że ciśnie się tu odnośnie znaków interpunkcyjnych, co poprawiającego stawia w pozycji nie zdecydowanego ;-)

DoubleP90 - 2008-12-04, 18:26

ja bym proponowal tak zeby powiedzmy do 5 znakow zmienionych nic nie ewyswietlalo sie... a jesli ktos np zdanie wpisze nowe co przewysza 5 znakow to zeby wyswietlilo sie, bo jesli ktos przeczyta post, i powiedzmy 5 minut pozniej sie zechce komus cos dodac to ten co czytal post moze nie przeczytac dodania bo mysli ze czytal juz tego posta
A no chyba ze wyskakuje nieprzeczytay post jesli ktos cos doda

Burger - 2008-12-04, 18:30

DoubleP90 napisał/a:
ja bym proponowal tak zeby powiedzmy do 5 znakow zmienionych nic nie ewyswietlalo sie


gdy by bło tak można...



nareperowane ;)

edit

Witos - 2008-12-05, 11:15

Dzięki ;)
DoubleP90 - 2009-01-16, 22:46

proponuje zeby nie bylo mozna pisac 2 postow z zedu w tym samym temacie... drugiego by nie bylo mozna napisac poki ten poprzedni jest jeszcze edytowalny.. po 10 minutach po napisaniu 1 posta by sie moglo napisac ten drugi

albo nawet ze jak ktos napisze 1 post i odrazu napisze drugi w tym samym temacie to ze automatycznie on sie wpisze do tego 1 posta tak jakby byla zrobiona edycja oczywiscie po 10 minutach by mozna bylo wpisac drugi nowy post :)

to by zmieszylo troche spamu mysle :D

vasil_zajcev - 2009-01-16, 23:12

hm.. gdyby zostalo zrobione na zasadzie działania skypru sprawdzajacego czy sa kolejne strony postow - mam na mysli - nie przeczytasz postow i chcesz odp. - wyskoczy napi, ze sa posty na 2 i kolejnej stronie.
Po probie odpowiedzi sprawdzał by dwie rzeczy - czas i uzytkownika - czyli

time{ogolnie funkcja sprawdzaja / szczytujaca czas}

if (time<600) {

ini_set('display_errors', '1');
error_reporting (E_ALL);
$nick = trim($_POST['nick']);
echo $nick;

}
I tyle. Pewnie to wymagało by dokładniejszego kodu, bo chyba sprawdzenia uzykownika nie musi byc, bo jesli mozna edytowac tylko swoje, wiec z automatu zakładam, ze latwo odwolac mozna sie do własciwosci i zasobów 'profilu'. :)

Burger - 2009-01-16, 23:16

DoubleP90 napisał/a:
proponuje zeby nie bylo mozna pisac 2 postow z zedu w tym samym temacie...


było już na ten temat i dla tego jest że można pisać jeden pod drugim...


vasil_zajcev, nie bardzo zrozumiałem, chodzi ci o to że piszesz odpowiedź dajmy na to na stronie 1, i wyświetla komunikat ze jest jeszcze strona druga ? :roll:

vasil_zajcev - 2009-01-17, 00:40

Tak, pisze o tym, ale ten pseudokod nie jest o tym fakcie tylko o tym o czym wspomina DoubleP90
Burger - 2009-01-17, 11:41

No jest taka możliwość w phpBB by przemo.
vasil_zajcev - 2009-01-17, 16:03

To wiem, bo kiedys przeglądąłem to cacko, ale nie na moją głowe ;P
vasil_zajcev - 2009-12-02, 22:44

nie chciałem tmatu zakładac, ale uważam, że powinna zajść taka mała zmiana, że osoby, któe nie wypowiedziały się jakieś minimum postów nie mogą zakładać tematów w pewnych częściach forum, bo zacznie być to co na innych forach. Spamerzy wychwycą fakt, iż można stworzyć konto i temat tworzyć i śmietnik będzie. Znam fora co nie pozwalają żadnego tematu w każdym dziale stworzyć nim nie minie ileś dni od zalogowania + posty. ale w przypadku forum 3d, gdzie ludzie szukają porad może to być zbyt restrykcyjne.

Ostatecznie stworzyć w każdym dziale na samej górze temat - zawsze na górze - gdzie nowi mogą bez zakładania pytać o coś, a restrykcję będzie można założyć na całe forum.

Decyzja należy do władz :)

diox - 2009-12-03, 00:04

ja proponuje nie włączać opcji "połącz posty" bo jak się doda jakiegoś posta i phpbb go połączy to nie widać w "nowych postach" a to sie przydaje jak umieszcza się zdjęcia z WIP (przynajmniej u mnie) zato czas edycji jest stanowczo za krótki .. :/ ja mam kilka błędów stylistycznych w swoim temacie i przysłowiowa "dupa" ... poza tym super sprawą było by edytowanie pierszego postu z WIP i "update" tego jak idą postępy a nie rozwalanie tego na cały temat , czasem się gubi efekt wizualny : )
Goro - 2009-12-05, 16:54

takie edytowanie 1 posta byłoby super + jeszcze gdyby dało się zrobić, aby na każdej stronie danego tematu zawsze widniał 1 post na początku, spotkałem się z tym na forum konnekt.info i szczerze, bardzo przydatna sprawa, zwłaszcza jak temat ma kilka stron (np assassin :) ). no ale to już zależy tylko od władz forum

pozdrawiam

foti99 - 2018-05-26, 17:14

ja jestem nowy w tym temacie. Dopiero zaczynam swoją renderową podróż. Ale pomysł fajny.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group